[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’slide’ autoplay=’false’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ src=” attachment=” attachment_size=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]
[av_slide_full slide_type=’image’ id=’19565′ video=’http://’ mobile_image=” video_format=” video_ratio=’16:9′ title=’Social media workshop 13 januari’ custom_title_size=” custom_content_size=” caption_pos=’caption_bottom caption_bottom_framed caption_framed’ link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” font_color=” custom_title=” custom_content=”]
Efficiënt Social media toepassen – Diverse Tools, Tips & Time management
[/av_slide_full]
[/av_slideshow_full]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Wij leren je hoe je van je Social Media een succes maakt
[/av_textblock]
[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Social media en een natuurlijk backlinkprofiel
Google kijkt niet langer alleen maar naar Dofollow backlinks. Dit type links heeft nog wel waarde, maar alleen als het backlinkprofiel van je site natuurlijk en gevarieerd is. Met name Social Medial signalen zijn belangrijk hierin: Facebook, Twitter, Linkedin, Google plus, Youtube, Pinterest, Regelmatig bloggen, en meer… Wie heeft daar nou tijd voor? Hoe stel je die kanalen goed in? Wat is de beste manier om deze kanalen vervolgens te gebruiken? Wij leren je dit binnen 1 dagdeel, bestaande uit 4 uur, tijdens onze Social media Workshop op 13 januari 2015.
[/av_textblock]
[av_one_half first]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Efficiënt Social media toepassen
Je bent als MKB’er al druk genoeg met je bedrijfsvoering, ‘Social Media kost gewoon teveel tijd’, is een veel gehoorde kreet. Maar kun je het je veroorloven om het niet te doen, als je concurrenten er wel mee bezig zijn? Je neemt altijd de telefoon op, want de klant is koning. Maar veel klanten maken meer en meer gebruik van Facebook en Twitter om berichten te sturen. Daar merk je weinig van als je die kanalen niet goed inzet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is.
Social Media is ook een platform waar mensen over je praten. Iets waar veel ondernemers huiverig voor zijn als het gaat om negatieve publiciteit. Als een bedrijf zelf geen Social Media kanalen heeft, dan wil dat nog niet zeggen dat er niet over je gepraat wordt op Facebook en Twitter, je bent er alleen niet van op de hoogte omdat je het niet bijhoudt; struisvogelpolitiek…
[/av_textblock]
[/av_one_half][av_one_half]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Strategie, diverse Tools en Time management
Er zijn diverse tools beschikbaar waarmee je het plaatsen van updates op Social Media kunt automatiseren en waarmee je ook kunt bijhouden wat er over je gezegd wordt. Met de juiste strategie , tools en time management kun je een effectieve/actieve Social Media campagne voeren, en de interactie aangaan met je klanten in slechts een paar uur in de week.
Meer bezoekers door Social Media
Ten slotte ziet Google graag dat een website een actief Social Media beleid heeft, wat indirect bevorderlijk is voor de zoekresultaten, los van het feit dat Social Media sowieso voor (veel) meer internet bezoekers zal zorgen…
[/av_textblock]
[/av_one_half][av_one_half first]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Inhoud social media workshop
[/av_textblock]
[av_iconlist position=’left’ font_color=” custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=”]
[av_iconlist_item title=’Efficiënt Social media toepassen’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue8c6′ font=’entypo-fontello’]
Hoe creëer je een goedlopende social media campagne?
[/av_iconlist_item]
[av_iconlist_item title=’Time management’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’ue862′ font=’entypo-fontello’]
Social media continueren in een minimaal tijdsbestek.
[/av_iconlist_item]
[av_iconlist_item title=’Tools gebruiken’ link=” linktarget=” linkelement=” icon=’43’ font=’entypo-fontello’]
Welke tools kan je gebruiken en hoe doe je de instellingen?
[/av_iconlist_item]
[/av_iconlist]
[/av_one_half]
[av_one_half]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Meer info over de social media workshop
- Maximaal aantal deelnemers: 12 (beperkt aantal plekken beschikbaar)
- Locatie: Berkheide 10 | 3069 KS Rotterdam
- Datum: Dinsdag 13 januari 2015
- Tijdstip Workshop 19:00 – 22:00
- Ruimte voor vragen en social-talk 22:00 – 23:00
- Docent: DR. Alexander van Aken
- Tarief: €150 per deelnemer (exclusief BTW)
Tijdens de workshop kunt u gratis gebruik maken van een hapje en een drankje. Tevens kunt u gratis uw auto parkeren in de buurt.
[/av_textblock]
[/av_one_half]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar voor deze social media workshop
[/av_textblock]
[av_one_half first]
[av_google_map height=’400px’ zoom=’10’ saturation=” hue=” zoom_control=’aviaTBzoom_control’]
[av_gmap_location address=’Berkheide 10′ city=’Rotterdam’ country=’Nederland’ long=’4.5481968999999935′ lat=’51.9691301′ marker=” imagesize=’40’ tooltip_display=”]
Samson Dienstverlening VOF
[/av_gmap_location]
[/av_google_map]
[/av_one_half]
[av_one_half]
[av_contact email=’info@arjansamson.nl’ title=’Reserveren / Deelnemen aan de workshop’ button=’RESERVERING AANVRAGEN’ on_send=” sent=’Uw reservering is verstuurd. Wij nemen spoedig contact met u op.’ link=’manually,http://’ subject=’RESERVEREN – Deelnemen aan de Social media workshop’ autorespond=” captcha=” color=”]
[av_contact_field label=’Bedrijfsnaam’ type=’text’ options=” check=” width=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’Contactpersoon’ type=’text’ options=” check=’is_empty’ width=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’Aantal deelnemers’ type=’text’ options=” check=’is_empty’ width=”][/av_contact_field]
[av_contact_field label=’E-Mail’ type=’text’ check=’is_email’ options=” width=”][/av_contact_field]
[/av_contact]
[/av_one_half]