Social media workshop

Wij leren je hoe je van je Social Media een succes maakt

Social media en een natuurlijk backlinkprofiel

Google kijkt niet langer alleen maar naar Dofollow backlinks. Dit type links heeft nog wel waarde, maar alleen als het backlinkprofiel van je site natuurlijk en gevarieerd is. Met name Social Medial signalen zijn belangrijk hierin: Facebook, Twitter, Linkedin, Google plus, Youtube, Pinterest, Regelmatig bloggen, en meer… Wie heeft daar nou tijd voor? Hoe stel je die kanalen  goed in? Wat is de beste manier om deze kanalen vervolgens te gebruiken? Wij leren je dit binnen 1 dagdeel, bestaande uit 4 uur, tijdens onze Social media Workshop op 13 januari 2015.

Efficiënt Social media toepassen

Je bent als MKB’er al druk genoeg met je bedrijfsvoering, ‘Social Media kost gewoon teveel tijd’, is een veel gehoorde kreet. Maar kun je het je veroorloven om het niet te doen, als je concurrenten er wel mee bezig zijn? Je neemt altijd de telefoon op, want de klant is koning. Maar veel klanten maken meer en meer gebruik van Facebook en Twitter om berichten te sturen. Daar merk je weinig van als je die kanalen niet goed inzet, maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is.

Social Media is ook een platform waar mensen over je praten. Iets waar veel ondernemers huiverig voor zijn als het gaat om negatieve publiciteit. Als een bedrijf zelf geen Social Media kanalen heeft, dan wil dat nog niet zeggen dat er niet over je gepraat wordt op Facebook en Twitter, je bent er alleen niet van op de hoogte omdat je het niet bijhoudt; struisvogelpolitiek…

Strategie, diverse Tools en Time management

Er zijn diverse tools beschikbaar waarmee je het plaatsen van updates op Social Media kunt automatiseren en waarmee je ook kunt bijhouden wat er over je gezegd wordt. Met de juiste strategie , tools en time management kun je een effectieve/actieve Social Media campagne voeren, en de interactie aangaan met je klanten in slechts een paar uur in de week.

Meer bezoekers door Social Media

Ten slotte ziet Google graag dat een website een actief Social Media beleid heeft, wat indirect bevorderlijk is voor de zoekresultaten, los van het feit dat Social Media sowieso voor (veel) meer internet bezoekers zal zorgen…

Inhoud social media workshop

  • Efficiënt Social media toepassen

    Hoe creëer je een goedlopende social media campagne?

  • Time management

    Social media continueren in een minimaal tijdsbestek.

  • Tools gebruiken

    Welke tools kan je gebruiken en hoe doe je de instellingen?

Meer info over de social media workshop

  • Maximaal aantal deelnemers: 12 (beperkt aantal plekken beschikbaar)
  • Locatie: Berkheide 10 | 3069 KS Rotterdam
  • Datum: Dinsdag 13 januari 2015
  • Tijdstip Workshop 19:00 – 22:00
  • Ruimte voor vragen en social-talk 22:00 – 23:00
  • Docent: DR. Alexander van Aken
  • Tarief: €150 per deelnemer (exclusief BTW)

Tijdens de workshop kunt u gratis gebruik maken van een hapje en een drankje. Tevens kunt u gratis uw auto parkeren in de buurt.

Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar voor deze social media workshop

Reserveren / Deelnemen aan de workshop